Με την είσοδό τους οι πελάτες μας απευθύνονται στο χώρο υποδοχής (Γραμματεία).
Αν έχουν ήδη κλείσει ραντεβού συμπληρώνουν εκεί το δελτίο εξέτασης του ζώου τους και περιμένουν στο χώρο αναμονής, που είναι έτσι διαμορφωμένος ώστε να αποφεύγονται προβλήματα μεταξύ των αναμενόντων ζώων.
Στην περίπτωση που δεν έχει κλειστεί ραντεβού, η Γραμματεία καταγράφει τα στοιχεία του ιδιοκτήτη και του ζώου του και τον ενημερώνει για το ποιος ή ποιοί από τους Κτηνιάτρους του 24ωρου Νοσοκομείου Ζώων Αθηνών Α.Ε. είναι σε υπηρεσία καθώς και για τον πιθανό χρόνο εξυπηρέτησής του.
Τα επείγοντα περιστατικά παραλαμβάνονται από ξεχωριστή είσοδο με άμεση πρόσβαση στα χειρουργεία.